s potiskem – oznámení je potištěno Vámi požadovaným textem
bez potisku – jedná se o oznámení bez textu (nejčastěji objednávají tiskárny)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku

Novoročenka jako marketingový nástroj

 

Jak se odlišit mezi další stovkou firem, které stejně jako Vy rozesílají Vašim firemním klientům a partnerům Novoročenky? Jak potěšit a zároveň zůstat v paměti adresáta? Jak správně zachovat firemní identitu při tvorbě Novoročenky?

 

Nejdůležitější je uvědomit si, že Novoročenka rozesílaná Vaší firmou nesmí působit jako marketingový nástroj, ale měla by jím být.

Jak toho docílit?

  • Určitě se snažte Novoročenku co nejvíce zosobnit. Máte-li tolik firemních partnerů, že vlastnoručně psaný text nepřipadá v úvahu, dejte si práci alespoň s vlastnoručním podpisem.

  • Text Novoročenky může obsahovat krátký, výstižný citát, či motto, které souvisí s Vaší činností.

  • Vyvarujte se propagace jakýchkoliv produktů a služeb prostřednictvím Novoročenek.

  • Nezapomeňte na Vaši firemní identitu – měla by korespondovat se vzhledem Novoročenky. Ideálně by měla obsahovat Vaše firemní logo a být v barvách reprezentujících Vaši společnost.

 

Užitečné typy

  • Popřemýšlejte, jaký chcete u Vašich klientů vyvolat dojem? Jste banka? Potom byste měli působit seriózně. Jste reklamní agentura? Potom hraje roli kreativita a nápaditost.

  • Nesnažte se být originální a vtipní za každou cenu, pokud Vás nic nenapadá, vsaďte na klasiku, tím nic nepokazíte.

  • Nepodceňujte ani výběr obalu k Novoročence, který může při podcenění zkazit celkový dojem.

  • Všechna jména a adresy několikrát překontrolujte. Překlep ve jméně ukazuje, že si Vašeho firemního partnera nevážíte ani natolik, abyste si správně pamatovali jeho jméno.