s potiskem – oznámení je potištěno Vámi požadovaným textem
bez potisku – jedná se o oznámení bez textu (nejčastěji objednávají tiskárny)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku

5% sleva na vaši další objednávku?

Zajímá nás váš názor a hodnocení naší práce. Hodnocení zabere pouze několik minut a pomůže jak nám, tak dalším zákazníkům. Pokud nám dáte zpětnou vazbu, máme pro vás malou pozornost v podobě slevy 5 % na další objednávku. děkujeme za důvěru. 

Chránite osobné údaje?

Vaše osobní údaje samozřejmě chráníme a neposkytujeme je žádné třetí straně. Jedinou výjimku tvoří poskytnutím nezbytně nutných údajů o přepravní společnosti pro úspěšné doručení balíčku se svatebním oznámením.

Co je to korektura?

Korektura je zaslání grafického náhledu vašeho svatebního oznámení v PDF. Tento PDF soubor si překontrolujte, pokud je v pořádku, odsouhlasíte.

Co je to předtisková příprava a proč se účtuje?

Jedná se o paušální poplatek, na který narazíte v každé tiskárně. Tento poplatek v sobě zahrnuje grafický náhled, popř. náhledy, nastavení stroje pro tisk, expedici zakázky.

 

Ceny přípravy k tisku:

 

- Příprava k tisku za svatební oznámení je 200 Kč (v této ceně je zahrnuta příprava oznámení a případná cena přípravy za první pozvánku)
- Příprava za pozvánku č. 1 v případě že zákazník objedná (zahrnuta v poplatku přípravy za oznámení viz. řádek výše)
- Příprava za pozvánku č. 2 je 30 Kč
- Příprava za jmenovky  100 Kč
- Příprava za každé další oznámení bude +200 Kč (v ceně zahrnuta další pozvánka)

 

Co lze na svatebním oznámení přizpůsobit?

Na svatebním oznámení lze změnit/nastavit spoustu parametrů. Paremetry se liší u každého produktu (některé oznámení je obyčejná karta, některé otevírací, skládací, kapsa, některá oznámení se potiskují oboustranně atd.)

 

Níže se budeme snažit popsat nejčastější úpravy které je možné provézt:

- Individuální rozvržení textu (jména, text, čas obřadu, adresy, verš, monogramy)

- Změna stylu vašeho písma

- Změna barvy písma

- Přidání obrázků, nebo klipartů

- Je možné zadat vícejazyčné oznámení

- U některých motivů je možné změnit i barvu motivu celého svatebního oznámení 

- Změna barvy stuhy

Co mám dělat, když mi nelze uplatnit slevový kupón?

Pokud se Vám zobrazí chybová hláška, může být špatně zadané číslo kupónu. Jestli jste si jisti správností kupónu, kontaktujte nás prosím na e-mail info@kyoprint.cz.

Dodací lhůta / průběh objednávky

Odeslání objednávky

Objednávky přijímáme nepřetržitě přes naše webové stránky. Po odeslání vaší objednávky obdržíte emailem potvrzení o přijetí (zpravidla obratem, max. do 1 hodiny)

 

Grafický náhled

Jakmile obdžíme vaši objednávku zašleme vám do 24 hodin grafický náhled na email.

 

Tisk / termíny tisku

U každého produktu je uvedena dostupnost:

a) skladem (standartně expedujeme za 5-7 pracovních dní na adresu zákazníka)

b) dodání 10-20 prac dnů (oznámení se vyrábí na zakázku - standartně expedujeme za 10-20 pracovních dnů na adresu zákazníka). Záleží na vytíženosti výrobních kapacit.

 

Odeslání zásilky

Vytištěné objednávky svatebních oznámení zasíláme každý den prostřednictvím PPL nebo České pošty. Doručení je zpravidla následující pracovní den.

 

Express tisk

Expresní tisk je po vzájemné domluvě možný v případě že je vámi vybrané svatební oznámení skladem. Expresní tisk realizujeme do 24 hodin od odsouhlasení svatebního oznámení k tisku. Pro expresní tisk nás prosím kontaktujte, abychom věděli že si přejete zakázku vyřídit express. Tato služba je zpoplatněna jednorázovým poplatkem 500,- Kč

 

Dodáváte svatební oznámení i mimo Českou republiku a Slovensko?

Ano, svatební oznámení dodáváme i mimo Českou republiku a Slovensko. Svatební tiskoviny je možné zaslat do jakékoli země. Pro bližší informace a cenu dopravy nás prosím kontaktujte na info@kyoprint.cz.

Dodáváte svatební oznámení zkompletované?

Všechna svatební oznámení s tiskem i bez tisku dodáváme v rozloženém stavu. Při dodání námi potištěných kusů bude vždy přiložen složený vzor pro snadnější kompletaci. (kompletaci neprovádíme z důvodu častého poškození složených motivů svatebních oznámení při transportu Českou poštou nebo PPL/DHL)

Jak dlouhé jsou dodací lhůty?

Zpravidla zasíláme max. do 2 pracovních dnů grafický náhled v PDF k odsouhlasení. Po odsouhlasení grafického náhledu k tisku je zakázka expedována do 8 pracovních dnů na vaši adresu. (pokud není uvedeno jinak)

Jak napsat hodnocení?

Hodnocení můžete např. napsat do diskuze pod vámi objednaným svatebním oznámením. Případně zaslat na e-mail. Předem děkujeme za váš názor.

Jak obdržím slevu 5% za hodnocení?

Poté co zašlete Vaše hodnocení, obdržíte slevový kupón ve výši 5% na další objednávku.

Jak předejdu chybě při tisku?

Každému zákazníkovi zasíláme grafický náhled. Tento náhled si můžete v klidu prohlédnout, doporučujeme si náhled i zvětšit lupou nacházející se v horním menu. Až si budete 100% jisti správností textu a vzhledu Vašeho svatebního oznámení, tento náhled nám odsouhlasíte k tisku a až poté spustíme výrobu.

Jak přiobjednat oznámení?

Dotisk prosím udělejte jako předchozí objednávku přes náš e-shop. Do poznámky stačí uvést, že se jedná jen o dotisk a číslo předchozí objednávky. Grafik vám zašle grafický náhled, aby se ujistil, že se jedná právě o vaši objednávku. Dotisk je účtován.

Jak probíhá objednávka?

Po vložení svatebního oznámení, pozvánek, případně jmenovek do košíku můžete přejít k nastavení vzhledu Vašich tiskovin. V nové intuitivní aplikaci je možné vyplnit jména snoubenců, požadovaný text na oznámení, adresy, případně svatební motto. Celkový vzhled svatebního oznámení si můžete upravit dle svého uvážení, nebo nechat úpravu na našem grafikovi, který Vám po odeslání objednávky zašle grafický náhled v PDF na Váš email. V případě, že budete se vzhledem tiskovin souhlasit, započneme výrobu. Výroba trvá zpravidla 5-7 pracovních dnů od odsouhlasení grafického náhledu. Hotovou zakázku zasíláme pomocí společnosti PPL nebo Českou poštou. Samozřejmě je možné i osobní vyzvednutí na provozovně v Kuřimi, případně u některého z našich obchodních partnerů.

Jak se řeší případná reklamace a jak dlouho trvá?

Bohužel i takováto nepříjemná situace může nastat. V případě že dojde k oprávněné reklamaci svatebního oznámení (zboží bude poničené, nekvalitní, v chybném počtu, nebo jinak poškozeno naší chybou), bude takováto reklamace vyřízena neprodleně a to bezplatnou výrobou tiskovin zcela obsahově odpovídajícím korektuře. Ostatní obchodní ujednání se řídí obchodním zákoníkem ČR.

Jak si mohu objednat vzorky svatebních oznámení?

Vzorky svatebního oznámení je možné objednat emailem (stačí zaslat odkazy na oznámení a adresu doručení), popř. je možné vzorky objednat pod Vaším klientským účtem.

Jak vypadají dopisní obálky?

Vzhled dopisních obálek je přímo spojen se samotným svatebním oznámením. Některé jsou čistě bílé, krémové, jiné metalické perleťové s vyraženým motivem stejným jako je na oznámení.

Jak zadat jména na jmenovky?

Jména na jmenovky můžete zadat buď přímo v objednávkovém formuláři, kde si vytvoříte jednu vzorovou jmenovku a další jména vepíšete, nebo vložíte přes schránku do menu nacházejícího se na levé straně.

Jak zjistím celkovou cenu zakázky před objednáním?

Celkovou cenu je možné zjistit pomocí cenového kalkulátoru (tlačítko nacházející se u každého produktu v pravém horním rohu). Zde vyplníte požadované počty kusů svatebního oznámení, pozvánek ke stolu a jmenovek (pozvánky a jmenovky nejsou povinné). Dále je celková cena zobrazena vždy před odesláním objednávky.