Produkty vyrábíme na zakázku do 3-5 pracovních dní. Doprava zdarma od 2500 Kč

x


Jak na novoroční oznámení

Jak vybrat to pravé novoroční oznámení?
Výběr motivu pro novoroční oznámení závisí na osobních preferencích, stylu a vztahu s lidmi, kterým chcete oznámení poslat. Nicméně, existují některé obecné rady, které vám mohou pomoci.

Pokud jde o oznámení pro vaši rodinu či přátele, můžete zvolit něco osobního a rodinného, jako například motivy spojené s domovem nebo vámi oblíbenými aktivitami, které podnikáte sami či společně. Můžete ale také zvolit tradiční motivy spojené s Vánocemi a Novým rokem, jako jsou ozdoby, vánoční stromek, zvířátka v zimě, hodiny odpočítávající minuty do půlnoci nebo sněhové vločky. Další možností je doplnit oznámení o vlastní fotografii třeba vašich dětí, která vdechne vašemu novoročnímu přání osobní kouzlo. Jelikož se však jedná o přání pro vaše nejbližší, nemusíte se nikterak limitovat motivem, zkrátka vyberte takový, který Vás chytí za srdce a o kterém budete vědět, že vykouzlí úsměv na tváři i vašim nejbližším.

V případě novoročního přání pro kolegy v práci nebo obchodní partnery, je dobré zvolit přání, které by mělo být slušné, profesionální, ale zároveň i hezké a samozřejmě by mělo potěšit. Pamatujte, že firemním novoročním přáním nejenže prezentujete svoji firmu, ale zároveň i svůj postoj ke kolegům a obchodním partnerům. Motiv přání je tedy vhodné volit z řady klasických symbolů Vánoc či Nového roku a vyvarovat se sprostým motivům, rádoby vtipným kresleným karikaturám nebo příliš „přeplácaným” designům. Klasický a jednoduchý design je často tou nejlepší cestou. Barvu oznámení je poté vhodné zvolit takovou, aby alespoň trochu korespondovala s vaší firemní identitou, jako například designem webových stránek nebo logem. Nejedná se však o pravidlo.

Je důležité si uvědomit, že motiv by měl být slušný a nekontroverzní, aby nedošlo k nedorozuměním nebo nepohodě. Vše závisí na situaci a osobnosti lidí, kterým chcete oznámení poslat. Nicméně, důležité je, aby vaše oznámení bylo přátelské, optimistické a přinášelo radost.

Text na novoročním oznámení
Nový rok je skvělou příležitostí k zamyšlení nad předchozím rokem a přemýšlení nad tím, čeho chcete v nadcházejícím roce dosáhnout. Můžete zvolit text, který se zaměřuje na téma, jako je například sebedůvěra, osobní růst, štěstí, zdraví, poděkování za spolupráci v uplynulém roce či přání všeho nejlepšího do roku nadcházejícího.

Pokud se jedná o přání pro vaši rodinu či přátele, můžete být více osobní a vyjádřit i své pocity. Můžete například poděkovat za podporu či sdílet své naděje a sny pro příští rok. Je také možnost přidat nějakou citaci, která vás oslovila nebo popřát hezkou básničkou.

Na nebi třpytí se v tisících hvězdičky,
z oblohy přilétá andílek maličký.
Na malém obláčku přináší přáníčko,
přeje Ti lásku, zdraví a štěstíčko.
Aby všechno, o čem se Ti kdy snilo,
se Ti v roce 2024 vyplnilo.

Veselé Vánoce a šťastný nový rok.

Přeje rodina 
Novákova

V případě přání pro kolegy v práci či obchodní partnery je vhodné zvolit spíše formální text, ve kterém můžete například poděkovat za dosavadní spolupráci a popřát vše nejlepší do nadcházejícího roku.

Děkujeme Vám za projevenou důvěru v uplynulém roce
a do nového roku 2024 Vám přejeme hodně zdraví, štěstí, 
osobních i pracovních úspěchů.
Současně se těšíme na další společnou spolupráci.

Přeje firma


Jaký je nejpoužívanější text na novoročním oznámení?
Opět je důležité si uvědomit, že výběr textu závisí na vztahu, který máte s těmi, kteří obdrží vaše oznámení, a na tom, co chcete sdělit. Nicméně, následující texty jsou běžně používány a mohou vám posloužit jako inspirace při psaní vašeho vlastního textu.

Veselé Vánoce a šťastný nový rok 2024
Merry Christmas and Happy New Year 2024
Joyeux Noël et Heureuse Année Nouvelle 2024

Příjemné prožití vánočních svátků,
hodně štěstí, zdraví a spokojenosti v roce 2024
Vám přeje kolektiv společnosti.

Děkujeme Vám za projevenou důvěru v uplynulém roce
a do nového roku 2024 Vám přejeme hodně zdraví, štěstí, 
osobních i pracovních úspěchů.
Současně se těšíme na další společnou spolupráci.

Jaké informace by mělo obsahovat novoroční oznámení?
Novoroční oznámení by mělo obsahovat především přání pro nový rok. V případě rozesílání přání ještě před vánočními svátky, je vhodné zároveň v textu popřát i k těmto. Toto přání může být jednoduché nebo obsáhlejší, v závislosti na tom, jaký styl oznámení preferujete. Můžete také zmínit některé události nebo momenty, které se v uplynulém roce staly. Tento odkaz může být pouze zmínkou, nebo můžete sdílet více podrobností.

Novoroční oznámení může také obsahovat vaše plány nebo přání pro nadcházející rok. Můžete se například zmínit o tom, co chcete v roce novém změnit, čeho chcete dosáhnout nebo co plánujete. Pokud posíláte novoroční oznámení blízkým přátelům nebo rodině, můžete přidat osobní pozdrav, například jak se máte nebo co jste nového za poslední rok zažili. Takové rozepsání je však u novoročních oznámení k vidění jen velmi zřídka. Často je hlavní snahou krátký a stručný text, aby byl dostatečný prostor na případný dotisk loga či osobní podpis. S větším množstvím textu navíc začíná oznámení působit přeplněně a nepřehledně.

V případě firemních novoročenek se následně uvádí ještě logo či podpis. Podpis je možné natisknout digitálně nebo je pro něj možné vyčlenit místo a přání poté podepsat osobně.

Jaké informace by mělo obsahovat novoroční oznámení?



Čemu věnovat při psaní pozornost?

Při psaní textu na novoroční oznámení byste měli věnovat pozornost následujícím věcem.

1. Určení, komu oznámení posíláte - rodině, přátelům nebo kolegům v práci. V závislosti na vašem cílovém publiku se může lišit styl, tón a obsah oznámení.

2. Rozhodněte se, jaký tón chcete v oznámení použít - formální, neformální, nebo něco mezi tím. Tón by měl být vhodný pro cílové publikum a měl by odrážet vaše vztahy s nimi.

3. Stanovte si, jak dlouhý text chcete mít. Zda krátký a stručný, aby se vešel na menší tiskový prostor nebo delší a obsáhlejší text, který však zabere více tiskového prostoru. Kratší text je většinou vhodnější pro oznámení formátu karty, kde je tiskového prostoru výrazně méně. Naopak obsáhlejší verze textu je vhodná pro otevírací formáty stylem knížečky, kde bývá standardně tiskového prostoru mnohem více.

4. Neopomeňte v oznámení obsáhnout samotné přání pro nový rok. Přání by mělo být pozitivní, inspirovat lidi a vytvářet pocit optimismu.

5. Nezapomeňte si přečíst text oznámení hned několikrát a opravit případné gramatické chyby. Nejlépe nechejte text přečíst i někoho jiného, aby se minimalizovalo riziko přehlédnutí případného překlepu.

6. Nezapomeňte na podpis. Podpis by měl být od všech osob, které přání posílají. Standardně je možné jej přidat digitálně nebo podepsat až na závěr osobně. Je ale možné podepsat přání i souhrnně jménem celé rodiny nebo i společnosti: „Přeje rodina Novákova” nebo „Přeje kolektiv společnosti... + logo”

 



 

MenuX

Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Zobrazit cookies
Název cookie Typ cookie Doba platnosti Účel
PHPSESSID Nezbytné cookies Po dobu návštěvy Cookie se používá k uložení a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy uživatelské relace na webu.
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads