s potiskem – oznámení je potištěno Vámi požadovaným textem
bez potisku – jedná se o oznámení bez textu (nejčastěji objednávají tiskárny)

Je možné vyrobit vlastní oznámení na míru?

Ano je. Zašlete prosím Váš popis, grafický náhled, nebo představu na náš e-mail a naši grafici se Vám k tomu vyjádří.

Je možný dotisk?

Ano je. Při dotisku je účtován paušální poplatek 100,- Kč z důvodu nutnosti celou zakázku znovu nastavit k tisku a následně expedovat. Tzn. platíte 100,- Kč + cenu oznámení s tiskem. Dotisknout je možné i 1 ks oznámení.

Je možný expresní tisk?

Ano je. Expresní tisk je po vzájemné domluvě možný v případě, že je Vámi vybrané svatební oznámení skladem. Expresní tisk realizujeme do 3 pracovních dní od odsouhlasení svatebního oznámení k tisku. Pro expresní tisk nás prosím kontaktujte, abychom věděli, že si přejete zakázku vyřídit expres. Tato služba je zpoplatněna jednorázovým poplatkem 1000,- Kč.

Je nutné korekturu odsouhlasit písemně?

Ano. Korektura je nutná odsouhlasit písemně nejen po grafické stránce, ale i po gramatické stránce (nevíme, zda nechcete použít nářečí nebo slovní obraty).

Je objednávka závazná?

Objednávka je nezávazná do té doby, než odsouhlasíte grafický náhled k tisku. Po odsouhlasení k tisku již začíná výrobní proces, se kterým jsou spojeny náklady. Z tohoto důvodu již poté není možné objednávku svatebního oznámení zrušit.

Jsou dopisní obálky součástí svatebního oznámení?

Ano. Dopisní obálky, případně okrasné kapsy jsou součástí každého svatebního oznámení a jsou již zahrnuty v ceně.

Jsou pozvánky ke svatebnímu stolu v ceně svatebního oznámení?

Pozvánky ke svatebnímu stolu jsou účtovány zvlášť.

Kolik svatebních oznámení si mám objednat?

Doporučujeme objednat si pár kusů oznámení navíc. Často se stává že zákazníci poté požadují dotisk, protože si vzpomněli na nějakou tetičku atd. Při dotisku je účtován paušální poplatek 100,- Kč jelikož je nutné celou zakázku nastavit znovu k tisku.

Máme zájem o dva druhy pozvánek - jak postupovat v objednávce?

Druhou verzi pozvánek ke svatebnímu stolu je možné objednat přímo v objednávkovém formuláři.
Nejdříve objednáte 1. verzi pozvánek (např. ke svatebnímu stolu) v požadovaném množství vložíte do košíku a pokračujete v nákupu. Pod pozvánkami se objeví „Máte další druh pozvánek? - klikněte na tento odkaz“. Poté budete mít možnost objednání 2. verze pozvánek (např. k večernímu rautu) „Pozvánka č. 2“. Opět navolíte požadované množství a vložíte do košíku. Po „Přejít na konfiguraci potisku“ vypíšete požadovaný text. Text je možné vepsat svůj vlastní, nebo vybrat některý přednastavený.

Mohu na prodejně moji objednávku zaplatit kartou?

Ne, bohužel na prodejně nemáme platební terminál. Lze platit jen hotově.

Mohu si koupit svatební oznámení bez tisku?

Ano můžete. Do košíku si vložíte variantu svatební oznámení bez potisku.

Mohu si nechat potisknout svatební oznámení vlastním textem?

Samozřejmě že můžete. Texty, barvu písma, typ písma rozložení a jiné nastavení svatebního oznámení, pozvánek a jmenovek na svatební stůl je možné vyplnit v objednávkovém formuláři. Vybrané svatební oznámení stačí v požadovaném množství vložit do košíku a poté přejít na konfiguraci potisku.

Mohu si objednat i příslušenství ke svatebnímu oznámení (pozvánky, jmenovky, svatební menu, výslužky, krabičky)?

Příslušenství ve stejném designu, popř. i jiném designu dle Vašeho přání je možné samozřejmě objednat. Požadované produkty jednoduše vložíte do košíku, popř. připíšete do poznámky na konci objednávky.

Mohu sledovat průběh objednávky?

Ano. Po přihlášení k Vašemu účtu je možné sledovat průběh Vaší objednávky.

Mohu změnit některé údaje po odeslání objednávky?

Ano můžete. Tyto požadované změny můžete zaslat e-mailem, nebo nás upozornit telefonicky. POZOR! Po odsouhlasení objednávky svatebního oznámení k tisku již není možné dodatečné změny provádět.

Musím použít vaše webové stránky pro zaslání objednávky?

Nemusíte. Objednávku je možné zaslat také e-mailem, ve kterém vypíšete veškeré potřebné údaje pro potisk (jména snoubenců, text, datum svatby, adresy, druh písma, počet kusů, případně text a počty kusů pozvánek). Doporučujeme objednat raději přes e-shop, jelikož zpracování celé zakázky výrazně urychlíte.

Můžu použít jiné písmo než z vaší nabídky?

Můžete. Buď nám Vámi požadovaný font zašlete do e-mailu, nebo nám zašlete přímo Váš hotový návrh, který vytiskneme.

Můžu zrušit objednávku?

Objednávku můžete samozřejmě zrušit. Zrušit objednávku je možné pouze v případě, že ještě nebyla odsouhlasena k tisku.

Sledování zásilky

Po předání balíku PPL službě nebo ČP budou na vaši e-mailovou adresu odeslány údaje o expedici - číslo balíku, které vám usnadní sledování balíku. Balík s vaší objednávkou je doručován následující pracovní den. Kurýr PPL služby vás v den doručení balíku kontaktuje na telefonní číslo, které jste zadali do objednávky.

Tisknete adresy na dopisní obálky?

Adresy na dopisní obálky netiskneme.

Provozovatel webu, KyoPrint s.r.o., se sídlem Legionářská 231/15, Kuřim, 664 34, IČ: 29206294, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.